Paribu Müşteri Hizmetleri

2017 yılında kullanıma açılan kripto para alım satım yapılabilen Paribu bir çeşit platformdur. Merkezi İstanbul’dadır. 2015 yılında kurulum için en hazırlık sürecine başlamıştır. Tam olarak 2017’de faaliyete geçme imkânı elde etmiştir. Kullanıcıların herhangi bir durum ile karşılaştığında destek alabilmesi amacı ile 7/24 kesintisiz destek hizmeti sunar.

Müşteri hizmetleri sayesinde kullanıcılar hızlı güvenli ve kolay bir şekilde kripto para işlemleri gerçekleştirebilir. Telefon aracılığı ile müşteri hizmetlerini araya bilmeniz mümkündür. Arama esnasında gerçekleştirmiş olduğumuz bütün konuşmalar hizmet standartları gereği kayıt altına alınacaktır. Kişisel verileri koruma kanunu kapsamında ise vermiş olduğunuz bilgiler hiçbir şekilde başka bir kişiyle paylaşılmaz.

Özel şifreleme teknikleri kullanarak üretilen dijital paralara kripto para denir. Kripto paralar, yatırım olanakları konusunda kapsamlı fırsatların içerisinde yer alır. Bu kapsamda yeni nesil yatırım aracı olarak karşımıza çıkan kripto paralar, son zamanlarda dikkatleri üzerine çekmektedir. Kripto paralara yatırım yapmayı istediğiniz zaman devreye kripto para borsaları girmektedir. Burada kripto para borsası tercihine dikkat etmek şarttır.

Paribu Canlı Destek Hattı

Telefon vasıtası ile 7/24 destek hattına ulaşabildiğiniz gibi internet üzerinden tarayıcınız ile resmi internet sayfasına girerek de müşteri hizmetlerini ulaşabilmeniz mümkündür. Paribu web sitesi içerisinde en alttaki bölümde bulunan destek iste bağlantısına tıklamanız gerekir. 

Paribu kullanıcılara kolay müşteri hizmetleri desteği verebilmek amacıyla uygulamada bulunan destek bölümünü oluşturmuştur. Uygulamayı akıllı cep telefonlarınıza bilgisayar veya tabletlerinize indirmiş iseniz destek bölümünü kullanarak sorunlarınızı kısa süre içerisinde çözüm üretebilmeniz mümkündür.

Twitter kullanıcısı iseniz Twitter aracılığı ile müşteri hizmetleri desteği alabilmeniz de mümkündür. Twitter üzerinde bulunan destek hesabına bularak özel mesajlarınızı yazıp müşteri hizmetlerine gönderebilirsiniz. Özel mesajlarınız müşteri hizmetleri temsilcileri tarafından incelenmesinden sonra tarafınıza en kısa süre içerisinde yanıt verilecektir.

Paribu Çağrı Merkezi

Kripto para hesabında bakiyesini görüntüleme yemeyen kullanıcılar müşteri hizmetlerini arayarak destek alabilirler. Paranızı yatırırken işleminizi yaparken blog yağından kaynaklı gecikmelerin yaşanması da mümkündür. Sorunun kaynağını araştırıp sorunu kısa süre içerisinde çözmek için 7/24 çağrı merkezini arayarak deneyimli personellerden yardım istemeniz mümkündür.

Paribu Müşteri Hizmetleri

Kripto hesabınızda e-posta adresinizin yanlış girilmesi durumları ile onay kodu alamayabilirsiniz. Onay kodunuzu sorunsuz şekilde alabilmek için müşteri hizmetleri desteği alabilirsiniz. Çağrı merkezi temsilcileri ile beraber e-posta adresinizi düzenleme yoluna gitmelisiniz. E-posta veya telefon numarası ile alakalı bütün işlemlerinizi kısa süreler içerisinde gerçekleştirmeniz mümkündür.

Paribu Telefon Numarası

Kullanıcıların dijital varlıklarına güven içerisinde muhafaza edebilmeleri için kişisel veriler hiçbir şekilde 3 şahıslar ile paylaşılmaz. Müşteri hizmetleri ile yaptığımız her görüşmede konuşmalar gizli tutulur. Böylece güvenli bir şekilde yatırım yapmanız da mümkün hale gelecektir.

Siz de bir kullanıcı olarak bilgilerinizde herhangi bir başka şahısla paylaşmalısınız. Böyle bir durum büyük bir güvenlik problemi oluşturacağı için dijital varlıklarımızı kaybetme durumu ile karşılaşmanız muhtemeldir. Bundan dolayı kripto para yatırımlarında dikkat etmeniz önerilmektedir.

İşlemleriniz esnasında gerçek kişi teyidi için uygulanmakta olan 48 saat kısıtlaması hakkında detaylı bilgi sahibi olabilmek için Paribu destek hattını arayabilirsiniz. 48 saat kısıtlama hatasının kaldırabilmesi için müşteri hizmetleri yetkililerine eksiksiz şekilde bilgilerinizin iletilmesi gerekir. Gerekli prosedürleri karşılaştığınızda kısa süre içerisinde bu kısıtlamadan muaf olabilirsiniz.

Hatalı kripto para transferlerini sizin için büyük sorunlar haline gelebilir. Hatalı işlem yapmış iseniz müşteri temsilcileri ile iletişime geçerek bu işlem hakkında bilgi vermeniz gerekir. Gönderdiğiniz a üzerinden gerekli kontroller yapıldıktan sonra hatalı işlemleriniz sonlandırılacaktır.

Paribu Telefon Numarası:  0850 303 60 00