iPhone müşteri hizmetleri sizlere kaliteli hizmet sunabilmek adına kurulmuş bir çağrı merkezi sistemidir. Apple markasının tasarladığı ve ürettiği bu firma 1 Nisan 1976 kurulmuştur. Kuruluş tarihinden 1 yıl sonra ise anonim bir şirket haline gelerek global piyasaya ilk adımını atmıştır. Bu markanın ilk akıllı telefonları 2007 yılında piyasa sürülmüş olup telefonlardan farklı olarak bir de bilgisayar yazımları da bulunmaktadır. Tam da bu noktada markanın yeni nesil telefonların da adresi konumunda yer aldığını rahatlıkla ifade edebiliriz.
Günümüzde adından sıkça söz ettiren bu firma şu an için dünyanın en büyük 2. teknoloji firmasıdır. Markanın ilk akıllı telefonu satış rekorları kırmıştır. 2007 yılından beri de nerdeyse her yıl modeller güncellenmekte ve en çok satanlar listesinde yer almaktadır. Ülkemizde en çok satın alınan telefon markası olup dünya genelinde ise tam 9 yıldır ilk 3’de yer almaktadır.
Apple teknoloji alanında geniş kapsamlı yatırımlara imzasını atan uluslararası bir marka olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle son zamanlarda çok daha etkili bir düzeyde talep gören ürünlere imzasını atan firmanın, kendine özgü tasarımsal özelliklere sahip olan telefonları da kullanıcılarla buluşturduğu bilinmektedir. Bu durumun doğal sonucu olarak bu markanın geniş kapsamlı bir düzeyde hizmet sunan uluslararası bir marka olduğunu ifade etmek mümkün olmaktadır.
Bilindiği üzere iPhone markası İOS işletim sistemini kullanmaktadır. Bu işletim sistemi şu an için tasarlanmış en iyi işletim olarak görülmektedir. Markanın bu ileri teknolojisi sadece işletim sistemleri için geçerli olmamaktadır. Aynı zamanda oldukça kurumsal bir marka olup yaklaşık 100’den fazla ülkede ana bayiliği ve sayısız yan bayiliği bulunmaktadır.
Durum böyle olunca kesintisiz bir müşteri destek hizmetleri sunmaktadırlar. İstenilen her zaman dilimde 7 24 aktif destek vermektedirler. Öte yandan kaliteli bir hizmet için whatsapp gibi özel iletişim teknolojilerini de kullanmaktadırlar. Böylece etkili bir düzeyde iletişim kurmak noktasında alternatif seçenekler karşınıza çıkacaktır.
Bu marka şu an için nerdeyse her ilde aktif olarak hizmet vermektedir. Yaklaşık olarak 20 binin üzerinde çalışanı da bulunmaktadır. Dileyen müşteriler iletişim için ilk olarak sesli yanıt servisini kullanabilmektedir. Bu servis sayesinde çağrı merkezine takılmadan sorunlarınız hızlıca çözülmektedir.
Tek yapılması gereken markanın hangi ürününü kullanıyorsanız ürün ile ilgili birkaç cümle ile sorunuzu açıklamanız yeterli olacaktır. Öte yandan bu servis sadece cihazlar ile ilgili teknik arızalar için geçerli değildir. Satın alma veya fatura ödeme gibi hizmetlerde verilmektedir.
iPhone Telefon Numarası: 0216 282 15 11
Bu markanın ülkemizde ki genel merkezi İstanbul ilinde yer almaktadır. Levent eski Büyükdere caddesi 34394 Şişli, İstanbul.
Dileyen müşteriler sorunlarının çözümleri için genel merkez ile de iletişime geçebilirler. Ancak genel merkezler sadece hafta içleri aktif olarak hizmet vermekte olup aynı zamanda belirli saatler içinde hizmet vermektedirler.
Çalışma saatleri sabah 09:00 ile akşam 17:00 arasındadır. Genel merkezler ile yapılan görüşmeler müşteri memnuniyeti için kayıt altına alınmaktadır. Bu sayede müşterilere sorunlarının çözülüp çözülmediğine karşı geri dönüş yapılmaktadır.
Genel olarak bakıldığından markanın ürünleri ile ilgili çok az şikâyet alınmaktadır. Güvenirliliği global olarak kanıtlanmış bir firma olmasından dolayı ve tüm kalite standartlarına uygun üretimler yapıldığından dolayı müşterilerin büyük bir çoğunluğu bu firmadan memnun kalmaktadır.
Öte yandan müşteri memnuniyetini arttırmak için müşteri desteklerine de özel bir ilgi verilmektedir. Müşteri potansiyelinin çok fazla olmasından dolayı bazen iletişimde aksaklıklar olabilmektedir. Bunun dışından müşterilerin şikayetçi olduğu pek fazla konu bulunmamaktadır.