Getir Müşteri Hizmetleri

Getir müşteri hizmetleri ile sizlerde siparişleriniz hakkında hızlı şekilde bilgi alabilirsiniz. Son yıllarda online siparişlerde sadece giyim çeşitleri yer almıyor. Günümüzde online sipariş firması olarak bilenen Getir; hem gıda hem de yemek sipariş hizmetlerini sunmaktadır. Pandemi sürecinde online sipariş uygulamasına oldukça yoğun bir ilgi vardır. Geçmişe bakıldığında ise online sipariş firması Bitaksi uygulamasının sahibi de olan Nazım Salur tarafından 9 Temmuz 2015 yılında kuruldu. Fakat uygulamanın asıl yoğunluk dönemi pandemi sürecinde yaşanmıştır.

Günümüzde şu an için online sipariş firmasının kurucu ortakları olarak Serkan Borançılı ve Tuncay Tütek yer alıyor. Her geçen gün daha çok büyümeye devam eden online sipariş firması uygulaması özelliği ile pratik bir şekilde kullanılmaktadır. Kurulduğu günden bu yana etkili bir gelişim sürecini takip eden firmanın, uluslararası ortamda da gelişim süreci içerisinde yer aldığı bilinmektedir. Bu durumun doğal sonucu olarak firmaya yönelik merak edilen soruların da sayısında ciddi oranda bir artış gözlenmektedir.

Getir İletişim

Genel olarak bakıldığında online sipariş sitesi günümüzde sadece Türkiye’de hizmetlerini sunmamaktadır. Yurt dışında online sipariş sitesi olarak hizmetlerini sunmaktadır. Getir firmasının genel iletişim merkezi İstanbul şehrinde yer almaktadır. Güçlü olarak hızlı bir şekilde büyüyen online sipariş sitesi ilk olarak gıdaların siparişleri ile Türkiye’de hizmetlerini sunmaya başladı. Ardından yemek seçenekleri ile firma müşteri kitlesini genişletmiştir.

2021 yılında online sipariş sitesi ilk olarak yurt dışında Londra’da hizmetlerini vermeye başladı. Ardından Amsterdam, Berlin gibi şehirlerde de yurt dışı hizmetlerini sunmaya başladı. Bugün dünyanın pek çok yerinde online sipariş firması olarak hizmetlerini sunmaya devam etmektedir. Marka, hızlı bir gelişim sürecine paralel olarak farklı ülkelerde ve farklı şehirlerde kapsamlı bir şekilde hizmet sunma kabiliyetine de sahiptir.

Getir Telefon Numarası

Genel olarak online sipariş firmasının tercihleri günümüzde yoğun bir şekilde devam eder. Firmanın kurucusu olan Nazım Salur firmanın genel vizyonlarında her zaman için daha kaliteli online sipariş hizmetini sunmak oluyor. Özelliklede son yıllarda online alışverişlerde gıda çeşitlerinin de yer alması insanlar için güçlü bir avantaj oluyor.

Getir Müşteri Hizmetleri

Online sipariş sitesinin telefon numarası yerine genel olarak günümüzde uygulamada ki canlı destek hattı tercih ediliyor. Canlı destek hattı ile özelliklede siparişin genel durumu hakkında bilgiler öğreniliyor. Günümüzde online sipariş sitesinin uygulaması ile gıda market alışverişleri bir tık ile yapılmaktadır. Tam da bu noktada firmanın, son zamanlarda geniş kapsamlı bir çalışmaya imzasını attığını rahatlıkla ifade edebiliriz.

Getir Telefon Numarası: +90 (850) 532 50 50

Getir Çağrı Merkezi

Online alışveriş firmasının genel iletişim adresi olarak günümüzde İstanbul adresi bulunur. Günümüzde online alışveriş sitesinin iletişim adresi genellikle özel durumlarda kullanılır. Uygulamanın anlık destek özelliği ile genel olarak yaşanan sorunlarda anlık bir şekilde çözülür.

Dünyaya açılan online sipariş firmasının günümüzde iletişim adresi ise şu şekildedir: Etiler Mah. Tanburi Ali Efendi Sok. Maya Residences Sit. T Blok No:13/334 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye 34337

Firmanın iletişim adresleri ülkelere göre değişmektedir. Online sipariş firmasının genel merkezi İstanbul olarak firma tarafından belirlenmiştir.

Getir Şikayet Hattı

Online sipariş firması için müşterilerinin geri dönüşleri değerlidir. Genel olarak son yıllarda online işlemlerin artması ile yaşanan sorunlarda anlık olarak çözülebiliyor. Günümüzde sıklıkla online sipariş firmasında şikayetler için tercih edilen yöntem; canlı destek hattı oluyor.

Bu yöntemin pratik olması özelliğinden dolayı en kısa sürede şikayet için ilgili birimlere ulaşılarak profesyonel çözümler sağlanır. Online sipariş firmasının hızla büyümesinin temel sebepleri arasında pratik olarak çözümlerin sağlanması oluyor.