Sadık Bababalım 1962 yılında şehirlerarası ulaşım hizmeti verecek olan bu şirketi kurmuştur. Şirketin ilk kurulduğu yer Denizli’dir. Ancak tarihler 1972’yi gösterdiğinde bu merkez Denizli’den İzmir’e taşınmıştır. Kurulduğu zamandan bu günlere kadar şirket sürekli bir gelişim ve yenilenme sürecinin içerisinde yer almıştır. 1993 yılında ise dinlenme tesisleri kurularak halka sunulan hizmetler noktasında önemli bir adım daha atılmıştır. Tam da bu noktada firmanın kısa bir süre içerisinde geniş kapsamlı bir seviyede gelişim gösterdiğini de ifade edebiliriz.
İlk etapta kurulan bu tesisler Afyonkarahisar, Gelenbe, Torbalı ve Akhisar’da yer almıştır. 2004-2005 yıllarına gelindiğinde ise şirket bir yenilenme süreci yaşamış hatta bu dönemde logo değişikliğine dahi gidilmiştir. Ülkemizde ulaşım altyapısının gelişmesine paralel olarak karayolu taşımacılığının da etkili bir düzeyde gelişim gösterdiğini rahatlıkla ifade edebiliriz. Tam da bu noktada sektörde çok sayıda farklı firmanın da hizmet sunduğunu ifade edebiliriz. Burada firma tercihine dikkat etmek, beraberinde konforlu bir ulaşımı da getirecektir.
Şirket sahip olduğu vizyon sayesinde müşterileriyle kurduğu iletişime yeni bir boyut kazandırmıştır.1981 yılında şirket bünyesinde kurulan halkla ilişkiler departmanı bunun en güzel örneğidir. Bu departmanın kurulması Türkiye için bir ilk olma özelliğini de taşır. Kurulan merkez sayesinde müşteriler dinlenir ve sorunların çözümü için çalışılır. Bunun haricinde firmanın genel müdürlüğü ise bugün İzmir’de yer alır. Türkiye’nin sayısız noktasında ise firmanın şubeleri bulunur. Müşteriler kendilerine en yakın şube ile iletişim kurabilirler.
Şirket her zaman iletişim kanallarını genişletmeyi ve modern bir zemine oturmayı hedeflemiştir. Bu doğrultuda da klasik metotların dışına çıkılmıştır. 2002 yılında çevrimiçi bilet alma ve rezervasyon yapma sistemine geçilmiştir. Bu uygulama yine Türkiye’de ilk defa hayata geçirilen bir sistem olma özeliği taşımıştır. Teknolojik her türlü gelişme firma tarafından yakından takip edilmiştir.
Pamukkale Turizm günümüz koşullarında üst düzeyde bir hizmeti sunabilme kabiliyetine sahip olan firma olarak dikkatleri üzerine çekmektedir. Firmanın yeni nesil teknolojileri başarılı bir şekilde takip ettiğini de söyleyebiliriz. Takip edilen bu gelişmelerin ise her zaman sektöre entegre edilmesi noktasında başarılı olunmuştur. Bu gelişmelerin neticesinde de müşterilerin firmaya ulaşması için çeşitli yollar belirlenmiştir. Kurulan telefon numarası bu yollar arasında en sık tercih edilenlerden biri olmuştur.
Pamukkale Turizm Telefon Numarası: 0850 333 35 35
Firma hizmete ilk başladığı yılarda Denizli, İstanbul ve Ankara arasında seferler yapıyordu. Sunulan kaliteli hizmete gösterilen ilgi ve takdirin artmasıyla beraber hizmet ağıda genişletildi. Her geçen gün firma, filosunu genişletti ve etki alanını artırdı. 1976 yılında ise müşterilerin konforlarının artırılması adına şehir içi servis hizmeti uygulaması için düğmeye basıldı.
Bu uygulama yine Türkiye’deki diğer firmalara öncülük etti. Öncü olan bu hizmetlerin yanında müşterilerle kurulan temasa da her daim önem verildi. Bunun için özel hatlar ve online kanallar kuruldu.
Adı geçen otobüs firması, her daim müşteri odaklı hizmetleri ile dikkat çeker. Onların sorunsuz seyahat edebilmeleri adına her türlü önlem alınır. Özelikle de müşterilerle muhatap olacak olan personellerin donanımlı olmaları konusuna büyük önem verilir.
Tüm bu titiz tutuma karşı yine de olması muhtemel şikâyetlerin çözümü içinde aynı özen gösterilir. Kurulan şikâyet hattının amacı da budur. Müşteri sürecin hangi aşamasıyla alakalı bir sorun yaşanıyorsa bu hat üzerinden firma ile iletişime geçebilir. İletilen şikâyet, istek veya öneri en kısa sürede değerlendirilir ve mutlaka müşteriye geri dönüş yapılır.