Metro Turizm Müşteri Hizmetleri

Ülkenin dört bir yanına ulaşım imkanı sağlayan Metro turizm çağrı merkezi hattı ile de dikkat çekiyor. Müşteri hizmetlerine yolcular haftanın her günü 24 saat ulaşarak sorunlarına çözüm bulabiliyor. Sadece sorun ile alakalı olmayıp müşteri hizmetleri ile düşüncelerinizi eleştirilerinizi fikirlerinizi de paylaşabilmeniz mümkündür. Bütün bu durumlar müşteri hizmetleri tarafından değerlendirilerek tarafınıza en kısa süre içerisinde Bilgi verilecektir.

Metro Turizm‘in resmi internet sayfasında yer alan iletişim formu doldurularak taleplerinizi iletebilmenizde mümkündür. Özellikle müşteri hizmetleri ile telefon aracılığı ile görüşme yapamayacaksanız internet üzerinden iletişim formunu doldurarak işlemlerinizi gerçekleştirmeniz sizin için kolay ve pratik olacaktır. 

Form üzerinden müşteri temsilcileri ile iletişim sağlamak için bütün bilgilerin doğru ve eksiksiz girildiğinden emin olarak işlem yapmanız önemli bir ayrıntıdır. Form üzerinde neden iletişime geçmek istediğin izin konusunu belirtmelisiniz. Daha sonra Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaranızı, e-posta adresinizi, adınız, soyadınız, telefon numaranızı yazmanız gerekir.

Girmiş olduğunuz bütün bilgiler Metro turizm altyapısında kişisel verileri koruma kanunu baz alınarak saklanacaktır. Altta yer alan aydınlatma metni okudum ve anladım kutucuğunu işaretlemeniz gerekir. Ardından müşteri hizmetlerine iletmek istediğiniz herhangi bir özel mesaj var ise yazabilirsiniz. Form aracılığı ile iptal etmek istediğiniz bir seyahat biletiniz bulunuyor ise bilet referans numaranızı forma eklemeniz gerekir.

Metro Turizm Çağrı Merkezi Bilet Değişikliği

Herhangi bir sorun veya sebepten dolayı saati ve tarihi belli olan seyahat biletlerinizi de değişiklik meydana getirmek isteyebilirsiniz. Böyle bir talebiniz var ise müşteri hizmetleri temsilcileri ile 7/24 konuşma imkânı bulursunuz. Müşteri hizmetleri temsilcileri eski biletinizin yeni koşullara bağlı olarak değiştirebilme imkânına sizlere sunacaktır.

Metro Turizm Müşteri Hizmetleri

Yeni tarih ve saat kapsamında oluşturacağınız bilet değişiklik taleplerinde müşteri hizmetlerini her saat araya binmeniz mümkündür. İstediğiniz tarih ve saate ilişkin biletleriniz müşteri temsilcisi tarafından oluşturularak sizlere kısa mesaj gönderimi sağlanacaktır. Değiştirdiniz biletiniz de tekrar yolculuk yapamayacak durumda iseniz müşteri hizmetlerini tekrar aramanız söz konusudur. Bir başka tarih ve saate tekrar bilet oluşturma imkânı bulabilirsiniz.

Metro Turizm Müşteri Hizmetleri : 0850 222 3455

Metro Turizm İletişim Numarası Bilet İade

Herhangi bir sebep dolayısı ile yolculuğu gerçekleştirmeyeceğiniz durumlarda bilet iade talebinde bulunabilirsiniz. İade talepleri için her gün her saat müşteri hizmetlerini arayabilmeniz mümkündür. Müşteri hizmetleri temsilcileri iade talebiniz doğrultusunda biletinizi iptal edecektir. İptal işlemi kolay ve pratik bir işlemdir. Biletinizi anında iptal edebilirsiniz.

Biletinizi iade ettiğinizde ücret iadesi alabilmek için bazı koşulları karşılıyor olmanız gerekir. Biletinizi iade edebilmek için yolculuk saatinden en az 1 saat önce işlem yapmış olmanız gerekir. Yolculuğa Bir saatten daha az bir vakit kalmış ise ücret iadesi alamayacaksınız. İade koşullarını karşılıyor iseniz ücret iadesi alabilmeniz mümkündür. Satın aldığınız bileti kart ile ödediği iseniz kartınıza iade olacak ücret 1-3 iş günü içerisinde yatacaktır. 

İadesini gerçekleştireceğiniz yolculuk biletinizi nakit olarak satın almış iseniz Metro turizm acentelerinden ücretinizi nakit olarak alabilmeniz de mümkündür. Böyle bir durum söz konusu değil ise müşteri hizmetlerini arayarak iadenin vereceğiniz hesaba yatırılması talebinde bulunabilmeniz mümkündür.

Metro Turizm Şikayet Hattı

Yolculuğunuz esnasında araç veya personel kaynaklı olarak sorun yaşamış olabilirsiniz. Böyle bir durum ile karşılaşırsanız müşteri hizmetleri temsilcileri ile görüşüp şikâyetlerinizi bildirebilirsiniz. Yolculuğunuza ait biletiniz de yer alan bilgiler doğrultusunda araç tespiti yapılarak personeller hakkında detaylı inceleme başlatılır.

Yolculuğunuzu gerçekleştirdiğiniz araçlar ile alakalı herhangi bir sorun yaşıyorsanız yolculuğunuz rahat bir şekilde geçmedi ise öneri istek ve şikâyetleriniz içinde müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilmek mümkün bir durumdadır.