İste Gelsin Müşteri Hizmetleri

Son yıllarda pek çok alışveriş durumu online olarak sağlandı. Özelliklede pandemi süreci ile birlikte online alışveriş çeşitlerinde artışlar yaşandı. 2006 yılında market bayileri olan Alp Çimenoğlu tarafından kuruldu. İnsanların zamandan tasarrufa ihtiyaçları olduğunu gören Alp Çimenoğlu genel olarak sanal ortam ile market alışverişlerinin sağlanmasını oluşturdu. Günümüz koşullarında da online alışveriş sitesi olarak da bilinen iste gelsin uygulaması sıklıkla tercih ediliyor.

Genel olarak bakıldığında online alışveriş sitesi zaman içerisinde hızlı bir şekilde büyüdü. Belirli bir süre sonra online alışveriş sitesi Sedat Yıldırım’a satıldı. Online alışveriş sitesinin günümüzdeki sahibi Sedat Yıldırım oluyor. Sedat beye göre online alışveriş sitesinin en temel amacı market alışverişlerinin online olarak hem ekonomik hem de hızlı bir şekilde sağlanması oluyor.

Kurulduğu günden itibaren etkili bir düzeyde gelişim gösteren İste Gelsin; günümüz koşullarında adından sıklıkla söz ettirmeyi başaran bir firmadır. Markanın günümüz itibariyle hizmet ağını her geçen gün itibariyle geliştirdiğini ifade etmek mümkündür. Hızlı ve güvenilir teslimat noktasında etkili bir hizmetin adresi konumunda yer alan markanın, müşteri memnuniyetine de önem verdiğini ifade edebiliriz.

İste Gelsin İletişim Merkezi

Günümüzde online olarak market alışverişlerinin sağlanması uygulama ile oldukça pratiktir. Pek çok kişinin gündelik yaşamı oldukça yoğundur. Bu yoğunluk içerisinde market alışverişleri güç haline geliyor. Fakat online uygulama sistemi ile bu zorluklar sona eriyor. Online ortamlarda yaşanan genel sorunlar için iletişim türleri her zaman online alışveriş sitesinde çeşitlidir. Böylece her an istenilen iletişim türü ile site yönetimlerine oluşmak mümkün oluyor.

Online alışveriş sitelerinin genel kullanımları şu an için İstanbul başta olmak üzere pek çok şehir için uygundur. Türkiye’nin her yerine henüz daha online alışveriş sitesi kullanımları sağlanamıyor. Site yöneticilerinin en büyük hedefleri en kısa zamanda Türkiye’nin her yerine hizmetlerinin sunulması yer alıyor. Özellikle online alışveriş noktasında etkili bir hizmetin merkezinde yer alan İste Gelsin; günümüz itibariyle faaliyet alanını her geçen gün itibariyle geliştirmektedir.

İste Gelsin Müşteri Hizmetleri

İste Gelsin Telefon Numarası

Online platformlar ile sağalana çeşitli alışveriş durumları için günümüzde farklı iletişimler tercih edilir. Fakat genel olarak online alışveriş sitesi için telefon numarası ile iletişim tercihler nadirdir. Özelliklede müşteri destek hizmetlerinin online olarak sağlanması günümüzde yaşana sorunların daha pratik olarak çözülmesini sağlar. Telefon ile iletişim tercihleri çoğu zaman daha özel online alışveriş sorunları için sağlanır.

Genel olarak online alışveriş sitesinin çalışma saatleri günümüzde sabah 09:00 gece 00:00 arasında sağlanmaktadır. Çalışma saatlerinin düzenli olması müşteriler için güçlü bir avantaj oluyor. Özelliklede İstanbul bölgesinde iş çıkış saatlerinde online alışveriş sitesinin kullanımları sağlanır. Günden güne hızla büyüyen online alışveriş sitesinin büyüme hızı iletişim türlerine önem vermesinden dolayı geniştir.

İste Gelsin Telefon Numarası: 0850 255 1717

İste Gelsin İletişim Adresi

Online alışveriş sitesinin genel kullanım süreçleri pratik olarak tamamlanır. Bu yüzden de müşteriler için hem kullanım hem de iletişim süreçlerinde anlık olarak sağlanması ön planda yer alır. İste gelsin firmasının genel merkez iletişim adresi ise şu şekildedir;

Saray, Akkom Ofis Park, Saray mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Cad, 2. Blok No:4, 34768 Ümraniye/İstanbul

İste Gelsin Şikayet Hattı

Genellikle günümüzde online alışveriş sitesinin iletişim türlerinin tercih sebebi; şikayet oluyor. Uygulamanın canlı destek alanından yaşanılan sorunlar anında şikayet edilebiliyor. Böylece yaşanan problem anında kalıcı olarak çözüme kavuşuyor. Günümüzde son yıllarda online alışveriş sitesinin gelişim süreçleri şikayetlerinin en kısa zamanda giderilmesi ile büyümektedir.